賽馬世界


 
標題: 懷念名駒系列------實業先鋒
Running
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6



「馬場大亨 - 團體賽(勝利數組別)三甲」  
UID 2195
精華 36
積分 1352
帖子 25073
港元 2750 萬
存款 10 萬
聲望 30
閱讀權限 20
註冊 1/1/2006
來自 Around the World
發表於 22/10/2006 10:29 PM  資料 短消息 
懷念名駒系列------實業先鋒

既然E主席講開已經退役o既好馬,我都想講一隻。

我對於北半球PP開始自行探索,應該始於實業家。當時第一次用Racing Post個Database去搵o既馬,就係呢一隻。

到後來,開始摸熟個系統,自己順勢就開始研究到港o既北半球PP。當時,小弟叫做第一匹「省招牌」之作,就係「實業先鋒」!



「千軍萬馬中能夠殺出重圍,就係好馬!」

話說千禧年,當時歐洲馬壇仍然處於名駒輩出之時代,而當時暑期版馬經,好多時都會有外國賽馬消息,或者係練馬師o係邊度買到爭奪下年打比o既PP新聞。

當年9月,簡Sir幫實業系買到一隻PP返o黎,報紙自然有訪問及報導。報紙就話呢隻馬o係光榮古活賽期一場G3(哥頓錦標),輸俾當年聖烈治冠軍千禧駿驥得第三。不過後來簡sir話買呢隻馬o既原因,原來係呢隻馬o係一場22匹馬上陣o既二班賽中贏馬,所以先至買佢返o黎!簡sir話:「如果一隻馬能夠o係千軍萬馬中殺出重圍贏馬,鬥心、實力一定係好!實業先鋒咪就係咁買返o黎囉!」正正因為呢句,後來研究北半球PP之時,簡Sir呢個格言就成為我揀PP o既重要因素!

*事後,呢場佢擊敗o既Medican,後來於01年贏兩場G1,包括日蝕大賽!

當時o既我,走上去Racing Post睇呢隻馬個績o個陣,直覺上覺得此駒實力一定非凡品,更認為此駒有名駒風範,所以就同身邊識馬o既朋友講:呢隻下年打比實係佢贏!當然,朋友只覺得我傻傻地!

鋒芒初露,盡顯名駒風範

後來,此駒命名為「實業先鋒」,而來港第一場賽事,就係01年董事杯!當時對住顛峰o既「靚蝦王」、未被發掘潛藏o既「電子麒麟」、及時不我與o既「億銘之駒」,再加上路程不會,輸係好自然o既事!

之後,此駒降級跑一場一班1800米賽事。雖然狀態叫做比上次好o的,但面對一群甚惡、以及當銳o既一班好馬,大家都唔覺佢有何機會,難怪臨場成為24倍冷門。

不過,呢場佢跑到個第三!


跑完一場第三後,評磅員加佢四分,達到102分。但要入選打比,始終贏一場先至可以證明一切。不過,佢來港第三場賽事,簡sir卻跳級跑一場惡馬甚多o既三級賽-----百周年紀念銀瓶。

呢場雖然係三級賽,而且只得7隻馬,但卻惡馬雲集,既有當時銳氣正盛之駿仕、告仔當年爭打比分子加利寶、更有老馬王原居民在陣,但此駒縱然配上易根,仍然係2.2倍o既大熱門。

當時頭半段戰況頗為平淡,直到轉灣之際易根已經拉出三疊,而原居民亦已經佔先。但入到直路,易根只係開兩鞭,成隻馬好似法拉利上身,以驚人加速力過o左原居民,就算後面駿仕及加利寶點追都冇辦法收窄距離!結果佢以2 1/4馬位,輕鬆勝出呢場G3!



我雖然o係電視度睇住,但我已經俾呢幕場面嚇親!因為佢來港第三場,就已經顯露實力,仲要以驚人姿態勝出!所以當時已經知道:我o既估計已經o岩o左一半啦!:fff:

*未完,侍續!

[ 本帖最後由 Running 於 22/10/2006 10:37 PM 編輯 ]




頂部
大黃蜂
三星會員
Rank: 3Rank: 3


UID 3147
精華 0
積分 98
帖子 111
港元 35 萬
存款 300 萬
聲望 57
閱讀權限 10
註冊 4/8/2006
來自 簡廐
發表於 22/10/2006 11:31 PM  資料 短消息 
第二場全程比人block住-___-''''
頂部
Running
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6



「馬場大亨 - 團體賽(勝利數組別)三甲」  
UID 2195
精華 36
積分 1352
帖子 25073
港元 2750 萬
存款 10 萬
聲望 30
閱讀權限 20
註冊 1/1/2006
來自 Around the World
發表於 22/10/2006 11:35 PM  資料 短消息 
有如藝術家姿態贏取打比!

勝出百周年銀瓶後,此駒雖然出戰經典一哩賽,但路程不合下只跑第八。很快簡sir就替佢報跑另一場賽事,就係香港金杯!

自2000年後,金杯舉行日期,提早至2月尾舉行。當年正係改期後o既第一屆金杯,結果吸引唔少報跑打比o既四歲馬參戰,包括喜蓮精神、偶像、加利寶、以及簡sir一對:神彩金剛及實業先鋒。

練馬師替佢地報跑呢場目的,就係測試自家戰馬實力是否足夠,畢竟同場有大利多、必全勝、甚至路程不合o既靚蝦王、電子麒麟出戰,呢場正正作為一場指標。而結果,偶像於靳能跨下,一放到底勝出金杯,而二、三就係喜蓮精神及實業先鋒。



賽後,好多評馬人都覺得偶像同喜蓮精神,都有爭取打比之實力;反而實業先鋒只係執便宜,去到打比依然唔夠前兩者爭。

不過,我就好認真地睇片研究,總係覺得簡sir未推到隻馬Top Fit,打比先會見真章。當時,我將呢個見解同o的朋友講,但真正同我有共鳴o既,只不過小貓三四隻而已。

到打比排位當日,實業先鋒同喜蓮精神o既排檔,簡直係天與地比:前者排13檔、後者排1檔。牌面上,個個都覺得後者機會一定在後者之上。

當時,就連我都諗:實業先鋒排13檔,點搞啊?

但打比前一晚,當我如常睇賽馬預測,睇到打比o個part,只見到實業先鋒狀態,終於到達Top Fit水平;印證到簡Sir打比至會見真章呢個想法!我就知道:打比一定會係佢囊中物!

打比當日,始終大熱係喜蓮神神(3.9倍)、實業先鋒為4.8倍次熱。愛倫o既特快名駒及敦叔o既偶像,分別係6.9及7.5倍。

入閘o個一刻,我始終力排眾議,覺得實業先鋒會係打比冠軍,因為我相信:巫斯義知道點樣發揮!

一起步,萬事勁搶前開路,特快名駒、紅太陽及紅辣椒都跟前,而實業先鋒雖然排13檔,但巫斯義卻好快移到二疊,將佢Set o係尾三;反而排一檔o既喜蓮精神卻留o係包尾!

去到對面直路,次序不變,但巫斯義卻慢慢將實業先鋒跟到中間,而且冇人馬角力情況出現,我就知道已經有一半機會會贏。

轉灣,萬事勁仲放緊頭,但特快名駒已經拍住,其他馬亦開始加速。呢個時候巫斯義卻選擇於中間取位,反而戴勝已經拉到出大外檔,準備「大外一氣」衝上o黎!

入到直路,意外地紅辣椒首先出頭,特快名駒騎落去反應比預期測。呢個時候實業先鋒卻從千軍萬馬中取位成功,一望空下只見巫斯義開始催策,馬兒立刻交出強橫後勁,逢馬過馬;同時喜蓮精神及原動力一對侶,分別從中、外檔殺上o黎,但實業先鋒只係不斷加速,去到最後100米,自己9個多月前o既判斷、自己o既信念、回報、眼光,已經知道全部兌現晒。最後,山高激動地以一句「簡炳墀可以五奪打比」作結,講出實業先鋒勝出打比對練者o既意義!



過終點一刻,我開心到直情流埋眼淚,因為,此駒已經o係我心目中,昇華到有關愛、喜愛之情!





故事o黎到呢度作結,後來實業先鋒受傷患困擾,雖然02年勝出金杯,但始終難敵腳患,最終結果係退役收場!但以一場一級賽勝利,作為佢o既退役完美結局,可以話係一個好好o既結果。

而o係我心目中,永遠都覺得佢最精彩o既一場勝杖,就係2001年香港打比!

全文完!

[ 本帖最後由 Running 於 22/10/2006 11:36 PM 編輯 ]




頂部
Galileo
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6


2006年RW活躍會員十傑   09-10年度馬場大亨 - 傑出表現賞  
UID 2150
精華 0
積分 2015
帖子 13090
港元 1005 萬
存款 0 萬
聲望 38
閱讀權限 20
註冊 31/12/2005
來自 天文吉人春85,IATP,ES,RRS
發表於 22/10/2006 11:52 PM  資料 短消息 
吳嵩講馬雖然好公式化..
但佢係過終點個陣嘅旁述的確好正:loveliness:

難怪已經非常激動嘅Running比佢搞到喊:fff:




頂部
飛神
版主
Rank: 7Rank: 7Rank: 7



「馬場大亨 - 團體賽(勝利數組別)三甲」  
UID 2175
精華 3
積分 1867
帖子 17124
港元 4247 萬
存款 0 萬
聲望 13
閱讀權限 100
註冊 1/1/2006
來自 希望之園
發表於 23/10/2006 12:06 AM  資料 主頁 文集 短消息 
Running

你激發起我寫好跑得

邊個都唔好寫... 唔該
頂部
 


當前時區 GMT+8, 現在時間是 17/4/2024 03:04 AM

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.014086 second(s), 7 queries , Gzip enabled
The style designed by e-Fresh WorkTeam

清除 Cookies - 聯繫我們 - RacingWorld - Archiver - WAP