Board logo

標題: 5月3日 賽事論戰區 [打印本頁]

作者: 馬俠    時間: 2/5/2026 05:57 PM     標題: 5月3日 賽事論戰區

[iframe]https://racing.hkjc.com/zh-hk/local/information/racecard?racedate=2026/05/03&Racecourse=ST&RaceNo=11[/iframe]
作者: ayaya9992003    時間: 3/5/2026 04:59 AM

金風萬里  轉倉落班  重要潘頓騎返上去

睇下隻馬 轉左倉後  有冇更大進步  依個分本身好著數

若果教得好隻馬 4班都有馬贏啦佢
作者: ayaya9992003    時間: 3/5/2026 01:19 PM

連續2場都係擺前面3隻返晒黎
作者: ayaya9992003    時間: 3/5/2026 01:52 PM

觀萬物 搞得返

上季係徐雨石 頭幾場已經輸唔遠 可惜之後出左D問題
作者: ayaya9992003    時間: 3/5/2026 02:03 PM

賀龍飛翔 繼續留意 都係覺得遲早爆一場

嘉應光彩 久休復出  試閘同以往一樣好吸引 有十倍左右 係搏就搏依場 有走勢下場 冇咁好分頭
作者: ayaya9992003    時間: 3/5/2026 03:22 PM

場地變左黏地

繼續延遲時間
作者: ayaya9992003    時間: 3/5/2026 04:20 PM

桃花開 外地都試過跑 好至黏 同埋軟地

18倍抵試
作者: ayaya9992003    時間: 3/5/2026 04:23 PM

浪漫戰神 70分贏皇太后紀念盃
爆最低分 贏級際賽記錄未

[ 本帖最後由 ayaya9992003 於 3/5/2026 04:24 PM 編輯 ]
作者: jintinc    時間: 3/5/2026 04:23 PM

嚴厲伯爵終於贏
作者: 2709730    時間: 3/5/2026 04:28 PM

千字文
作者: jintinc    時間: 3/5/2026 04:31 PM

浪勇表示,下場我都有pacemaker?
作者: 活力先生    時間: 3/5/2026 05:07 PM

二千萬買隻電兔回來,笑死
作者: 馬佳善    時間: 3/5/2026 05:51 PM

香港難得跑一次軟地
皇太后盃應該會被降級表列賽

[ 本帖最後由 馬佳善 於 3/5/2026 05:52 PM 編輯 ]
作者: 富源    時間: 3/5/2026 07:16 PM

跨境同首飾希望可以順落去,好好馬

海上大軍就預左,正常地都惡跑啦今日

浪漫戰神食哂天時地利

今日贏埋,第日拍跳之餘可以幫手開埋路
作者: tin7tin7    時間: 3/5/2026 07:22 PM     標題: 回復 #14 富源 的帖子

寶琢
作者: 富源    時間: 3/5/2026 07:31 PM



QUOTE:
原帖由 <i>tin7tin7</i> 於 3/5/2026 07:22 PM 發表<br />
寶琢<img src="images/smilies/sm20.gif" smilieid="477" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/sm20.gif" smilieid="477" border="0" alt="" />

<br />
唔好呱

學下爆冷爆炸咁咪算
作者: 2709730    時間: 3/5/2026 07:41 PM     標題: 回復 #13 馬佳善 的帖子

要降都先降南澳西澳啲G1先啦
作者: 李澤楷    時間: 4/5/2026 12:59 AM     標題: 回復 #13 馬佳善 的帖子

其實歐美賽事黎計只有美國升降格非常頻密。
作者: keywinner    時間: 4/5/2026 03:23 AM

唔會自己同主馬搞喎浪勇個三冠下嘩

跑多四百米個難度同短途馬跑開1400拉上去跑1800米的難度應該差唔多

浪勇未知頂唔頂到, 但呢隻戰神就氣量十足, 帶頭跑靠耐力死撐先係最佳玩法, 之前果d留後跑好似唔啱隻馬跑

終於有場2400米俾隻馬發揮耐力十足的優點

[ 本帖最後由 keywinner 於 4/5/2026 03:25 AM 編輯 ]




歡迎光臨 賽馬世界 (http://racingworld.no-ip.org/) Powered by Discuz! 5.0.0