
標題: 5月3日 賽事論戰區 [打印本頁]
作者:
馬俠 時間: 2/5/2026 05:57 PM 標題: 5月3日 賽事論戰區
[iframe]https://racing.hkjc.com/zh-hk/local/information/racecard?racedate=2026/05/03&Racecourse=ST&RaceNo=11[/iframe]
作者:
ayaya9992003 時間: 3/5/2026 04:59 AM
金風萬里 轉倉落班 重要潘頓騎返上去
睇下隻馬 轉左倉後 有冇更大進步 依個分本身好著數
若果教得好隻馬 4班都有馬贏啦佢
作者:
ayaya9992003 時間: 3/5/2026 01:19 PM
連續2場都係擺前面3隻返晒黎
作者:
ayaya9992003 時間: 3/5/2026 01:52 PM
觀萬物 搞得返
上季係徐雨石 頭幾場已經輸唔遠 可惜之後出左D問題
作者:
ayaya9992003 時間: 3/5/2026 02:03 PM
賀龍飛翔 繼續留意 都係覺得遲早爆一場
嘉應光彩 久休復出 試閘同以往一樣好吸引 有十倍左右 係搏就搏依場 有走勢下場 冇咁好分頭
作者:
ayaya9992003 時間: 3/5/2026 03:22 PM
場地變左黏地
繼續延遲時間
作者:
ayaya9992003 時間: 3/5/2026 04:20 PM
桃花開 外地都試過跑 好至黏 同埋軟地
18倍抵試
作者:
ayaya9992003 時間: 3/5/2026 04:23 PM
浪漫戰神 70分贏皇太后紀念盃
爆最低分 贏級際賽記錄未
[ 本帖最後由 ayaya9992003 於 3/5/2026 04:24 PM 編輯 ]
作者:
jintinc 時間: 3/5/2026 04:23 PM
嚴厲伯爵終於贏
作者:
2709730 時間: 3/5/2026 04:28 PM
千字文
作者:
jintinc 時間: 3/5/2026 04:31 PM
浪勇表示,下場我都有pacemaker? 
作者:
活力先生 時間: 3/5/2026 05:07 PM
二千萬買隻電兔回來,笑死
作者:
馬佳善 時間: 3/5/2026 05:51 PM
香港難得跑一次軟地
皇太后盃應該會被降級表列賽
[ 本帖最後由 馬佳善 於 3/5/2026 05:52 PM 編輯 ]
作者:
富源 時間: 3/5/2026 07:16 PM
跨境同首飾希望可以順落去,好好馬
海上大軍就預左,正常地都惡跑啦今日
浪漫戰神食哂天時地利
今日贏埋,第日拍跳之餘可以幫手開埋路
作者:
tin7tin7 時間: 3/5/2026 07:22 PM 標題: 回復 #14 富源 的帖子
寶琢

作者:
富源 時間: 3/5/2026 07:31 PM
原帖由 <i>tin7tin7</i> 於 3/5/2026 07:22 PM 發表<br />
寶琢<img src="images/smilies/sm20.gif" smilieid="477" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/sm20.gif" smilieid="477" border="0" alt="" />
<br />
唔好呱
學下爆冷爆炸咁咪算
作者:
2709730 時間: 3/5/2026 07:41 PM 標題: 回復 #13 馬佳善 的帖子
要降都先降南澳西澳啲G1先啦
作者:
李澤楷 時間: 4/5/2026 12:59 AM 標題: 回復 #13 馬佳善 的帖子
其實歐美賽事黎計只有美國升降格非常頻密。
作者:
keywinner 時間: 4/5/2026 03:23 AM
唔會自己同主馬搞喎浪勇個三冠下嘩
跑多四百米個難度同短途馬跑開1400拉上去跑1800米的難度應該差唔多
浪勇未知頂唔頂到, 但呢隻戰神就氣量十足, 帶頭跑靠耐力死撐先係最佳玩法, 之前果d留後跑好似唔啱隻馬跑
終於有場2400米俾隻馬發揮耐力十足的優點
[ 本帖最後由 keywinner 於 4/5/2026 03:25 AM 編輯 ]
| 歡迎光臨 賽馬世界 (http://racingworld.no-ip.org/) |
Powered by Discuz! 5.0.0 |