賽馬世界


 
標題: 鄧麗欣同王子分隔兩地靠忍
帶來吉利 (㊣魔力神話㊣)
版主
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
★馬神再現☆


UID 2163
精華 0
積分 1131
帖子 10191
港元 12224 萬
存款 708 萬
聲望 221
閱讀權限 100
註冊 1/1/2006
來自 M78星雲
發表於 12/6/2020 02:55 PM  資料 文集 短消息  QQ
鄧麗欣同王子分隔兩地靠忍



鄧麗欣(Stephy)拍過無數愛情片,最近肯再參演《金都》,因故事平淡得來夠寫實,令她有豐富發揮空間。她飾演的「張莉芳」是個怕做抉擇的人,包括對婚姻和愛情,原來有着她以往影子,不過現在她已學識了解自己,更加不會對結婚有任何時間表,但有好消息必定會公開。講到疫情下跟男友王子(邱勝翊)分隔兩地,她笑指也冇辧法,唯有忍吓。


  未看《金都》劇本前,Stephy有猶豫過是否接拍,一來不想重覆以住愛情作品,亦不想辜負觀眾對她期望,不過看過劇本肯定要接拍,「我睇咗劇本非常鍾意,唔係我想像嗰種愛情故事,亦係香港電影好耐,或者比較少有咁真實坦然嘅愛情故事,當然睇文字係覺得有啲平淡,冇乜高低起伏,唔係好戲劇化,但真實投入落去,講人性,好貼近生活會好好睇,同埋會更加有發揮空間。」

  戲中Stephy演的「張莉芳」是個怕做抉擇的人,她坦言某程上跟以往自己很相似,不過隨着人生閱歷增加,以及學識審視自己,現在她好清晰對婚姻的態度,「我好清晰,我自己有自己嘅一套。以前細個時你哋傳媒成日問我,幾時結婚、生小朋友,呢啲問題對我嚟講係個框架,我愈嚟愈覺得唔應該畀框架框住人生嘅schedule,人生應該冇乜schedule更加開心啲,唔應該一定話幾多歲或者行到幾時做啲乜嘢,我覺得所有嘢都係當下,我依家認為當下快樂最緊要。(所以短期內等你畀好消息我哋好過不停追問你?)係呀!唔使追問㗎!我有亦都唔會收埋,我會話畀大家聽。」

  Stephy跟王子拍拖兩年感情穩定,除了疫情外平日都經常各有各忙分隔兩地,究竟如何維繫感情呢?「都係嗰啲方法,facetime嗰啲,依家已經好好有科技日日都見到面,可以視象見面,如果工作都係冇辦法啦!大家呢行都明白,尤其是依家疫情亦都冇辧法,大家都知道,唔只係我哋,全世界都面對呢個問題嘅時候,唯有忍一忍囉!哈哈!大家互相明白咪得囉!」




頂部
 


當前時區 GMT+8, 現在時間是 29/3/2024 11:35 PM

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.011728 second(s), 6 queries , Gzip enabled
The style designed by e-Fresh WorkTeam

清除 Cookies - 聯繫我們 - RacingWorld - Archiver - WAP