賽馬世界


 
標題: 王敏奕演Madam壓力大
帶來吉利 (㊣魔力神話㊣)
版主
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
★馬神再現☆


UID 2163
精華 0
積分 1131
帖子 10191
港元 12224 萬
存款 708 萬
聲望 221
閱讀權限 100
註冊 1/1/2006
來自 M78星雲
發表於 7/10/2021 06:44 PM  資料 文集 短消息  QQ
王敏奕演Madam壓力大



入行13年的王敏奕演過不少角色,竟因TVB劇《把關者們》飾演海關毒品調查課監督「Madam Wan」搞到瞓唔着,因她覺得同角色相差太遠,擔心自己駕馭不到,為了演到Madam氣勢,她專登去操大隻,不過始終王媽媽最了解她,竟然一語道破她跟角色相似地方,令她對演出重拾信心。

  敏奕本來知道演紀律部隊角色後好興奮,因有她最愛的動作及揸槍戲份,但看了劇本後卻一直好緊張,「暫時接咁多角色,令我最瞓唔着覺嘅一個角色,因為第一次有個感覺驚自己做唔到。」她擔心除了角色年紀跟本身差一截外,也怕自己不似角色硬淨兼冇Madam氣勢,「毒品調查科team leader,仲要係呢個角色好硬淨,首先我嘅聲音同埋我嘅年紀,好多嘢我會覺得同呢個女仔好唔同。」

請私人教練操大隻

  為了外形上更似Madam,敏奕決定操大隻,但相對於18年演出《飛虎之潛行極戰》扮飛虎隊時準備差好遠,「o依家個人大咗好多諗法都可以付諸實行去做,譬如以前冇可能請私人教練,財政上都唔容許,心智上去處理一個角色狀態都好唔同,嗰陣時都真係個靚妹,o依家執行能力都比以前強咗好多,所以對自己要求亦都高咗好多,知道個角色係好重要,如果演唔好會拖累個劇。」

  顧慮多多的敏奕,除了得到監製、導演和海關不少阿Sir肯定演出,王媽媽一番話亦令她鬆了一口氣,「當全世界99.9%話『你演緊一個完全同你唔一樣嘅角色』,竟然我阿媽話畀我聽唔係,『你喺我心目中就係咁』,喺佢心目中我係咁硬淨,咁有辦事能力咁強悍嘅女仔。因為由我好細個選擇做演員、讀書,都係自己做決定去執行去面對,佢講完後我發覺原來我同呢個女仔都有相似地方,反而係阿媽了解呢件事,其實係形式唔同,處理嘢責任上都係硬淨。」




頂部
 


當前時區 GMT+8, 現在時間是 29/3/2024 04:54 PM

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.010278 second(s), 6 queries , Gzip enabled
The style designed by e-Fresh WorkTeam

清除 Cookies - 聯繫我們 - RacingWorld - Archiver - WAP