賽馬世界


 
標題: 《保持愛你》情人節36院優先場全爆滿
帶來吉利 (㊣魔力神話㊣)
版主
Rank: 7Rank: 7Rank: 7
★馬神再現☆


UID 2163
精華 0
積分 1131
帖子 10194
港元 12379 萬
存款 708 萬
聲望 221
閱讀權限 100
註冊 1/1/2006
來自 M78星雲
發表於 16/2/2009 07:31 PM  資料 文集 短消息  QQ
《保持愛你》情人節36院優先場全爆滿


  葉念琛的愛情三部曲叫好叫座,將於本周四(2月19日)上映的《保持愛你》是「葉念琛X鄧麗欣」又一年度勁作,以5段既現實又血淋淋的故事,把愛情最真最殘酷的一面表露人前,為求突破,Stephy將挑戰自己,演活弱聽少女既害怕又渴望墮入愛情的矛盾,至於她最終能否與側田譜出愛戀曲?則留待觀眾入場尋找答案,《保持愛你》於情人節當天作優先場播映,36間戲院全部爆滿,共收70萬票房,實在可喜可賀。
  葉念琛堪稱新一代愛情代言人,在新作《保持愛你》中,以5段愛情故事來探討兩性關係,然而,跟他合作過六部電影的Stephy,為突破,要演弱聽少女渴望墮入愛河的心態,實在不容有失。

  「同葉念琛合作咁耐,好有默契,亦好相信佢,初頭知道個角色有擔心,驚踩界。你知嘛,扮演有缺憾鴾H要好小心,做得唔好會影響到人,扮到好似又驚觀眾睇完唔舒服,套戲就會變鷜銵F所以拍之前都好緊張,我地做鬫n多資料搜集,去跟有關朋友見面,佢]好好錄埋Video畀我返去慢慢睇。」


Stephy激讚側田

  Stephy跟方力申合作無數,但跟側田合作還是首次,不過,這位愛情片女王對他亦非常讚賞,而對另一位首登銀幕的新拍檔謝安琪,Stephy更深感佩服。

  「側田好有潛質,但太百厭苤A經常鶱飺Y後引我笑,但佢認真上蟒u係可以好認真,好似Ending麚儺腹A佢好努力咁去演繹角色,我好留心聽,我聽到好感動,真係狂流眼淚。至於謝安琪,更令我無話可說,雖然佢第一次拍戲,但佢好投入,我講緊對白,佢可以鶱飺Y外喊到收唔到聲,因為佢好投入角色,佢口講好緊張但仍然可以咁投入,真係難得。」

  側田愛演音樂人

  側田入行後拍過3部電影,全部角色皆與音樂有關,皆因這位唱作人極抗拒拍攝跟自己無關的電影,就是因為側田有份演繹當中角色,才能為電影創作一首感動人心的主題曲《無言無語》。

  「拍囍菑v無關儮q影真係唔知點Handle,一直打破唔到自己鴾萲],我知道自己太多包袱,但無辦法,我真係唔鍾意睇到自己,又驚自己表現差影響拍檔,好彩Stephy夠勁,因為佢真係好入戲,幫到我投入角色,但我對自己做戲實在無信心,反而我對首歌就好有信心, 因為首歌餬elody已經有鬫n耐,拍完戲之後覺得首歌好配合套戲既偉大愛情感覺,加埋林夕齔真係好Perfect。而稍後我會出一張入行後嚘踸黿M輯,呢首歌當然會收錄其中。」


怕醜仔變U女王

  胡清藍(Terry)跟葉導演亦合作過3次,之前導演都安排Terry飾演被欺凌的角色,今次終於可讓他回復真身,飾演一位既主動又多計仔的可愛港男,跟唐素琪玩一場超現實的愛情遊戲,最估不到斯斯文文的他,原來發起火同樣嚇人。

  「其實導演好好,佢畀好大自由度演員,總之你Keep番個Point就得,好似有一場戲要鬧梁靖琪,劇本有好多英文粗口,但我覺得鬧人唔一定要用粗口,最後我用自己方法演繹出薄A導演同Paco都讚好,大家都估唔到,原來我可以咁爆。至於角色上,終於可以唔使做苦情男,之前成日俾女仔蝦,今次我可以好主動追女仔,我覺得好好玩又好Sweet。」




頂部
 


當前時區 GMT+8, 現在時間是 29/4/2024 11:08 PM

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.010874 second(s), 6 queries , Gzip enabled
The style designed by e-Fresh WorkTeam

清除 Cookies - 聯繫我們 - RacingWorld - Archiver - WAP