賽馬世界


 
標題: 黎姿 :我結婚了
光仔
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6



「馬場大亨 - 團體賽(勝利數組別)三甲」  
UID 3482
精華 0
積分 0
帖子 9969
港元 1341 萬
存款 10 萬
聲望 0
閱讀權限 20
註冊 17/12/2006
發表於 7/2/2009 03:56 PM  資料 短消息 
黎姿 :我結婚了


現 年 37 歲 的 黎 姿 去 年 底 宣 佈 退 出 娛 樂 圈 , 上 月 農 曆 新 年 前 , 她 低 調 地 跟 52 歲 的 富 商 馬 廷 強 在 澳 洲 悉 尼 註 冊 結 婚 , 趕 及 做 鼠 年 新 娘 。 昨 日 新 娘 子 經 無 向 傳 媒 發 放 結 婚 照 , 一 對 新 人 幸 福 笑 容 一 致 。 黎 姿 昨 日 還 接 受 無 節 目 約 分 半 鐘 電 話 訪 問 , 在 獨 白 中 大 晒 幸 福 , 指 過 去 璀 璨 的 演 藝 生 涯 , 不 比 現 時 的 簡 單 家 庭 生 活 來 得 充 實 滿 足 , 無 高 層 樂 易 玲 也 爆 料 指 黎 姿 婚 後 有 造 人 大 計 。

黎 姿 03 年 被 偷 拍 到 與 富 商 馬 廷 強 共 遊 倫 敦 , 戀 情 因 而 曝 光 , 二 人 於 上 月 趕 在 農 曆 新 年 前 , 低 調 在 澳 洲 悉 尼 註 冊 結 婚 , 黎 姿 昨 日 透 過 無 發 放 結 婚 照 , 與 大 家 分 享 他 們 的 新 婚 喜 悅 , 照 片 分 別 在 堂 前 和 餐 廳 內 取 景 , 黎 姿 穿 上 紫 色 斜 肩 晚 裝 和 紅 色 上 衣 , 其 中 一 張 合 照 , 黎 姿 站 在 新 郎 身 後 , 坐 在 前 面 的 馬 廷 強 則 捉 其 玉 手 貼 在 臉 上 , 兩 人 的 笑 容 均 甜 到 漏 。 另 一 張 新 娘 新 郎 拿 香 檳 碰 杯 的 照 片 , 則 可 見 黎 姿 左 手 無 名 指 戴 上 了 閃 耀 鑽 戒 , 十 分 搶 眼 。

一 向 飲 水 思 源 的 黎 姿 , 昨 日 特 地 接 受 無 節 目 《 東 張 西 望 》 電 話 訪 問 , 再 公 開 了 一 張 她 穿 紅 色 旗 袍 依 偎 在 夫 婿 肩 膊 的 親 密 合 照 及 二 人 的 婚 書 , 她 更 親 自 獨 白 : 「 我 很 開 心 告 訴 大 家 , 我 已 經 結 婚 了 , 我 非 常 感 恩 , 終 於 找 到 一 個 疼 惜 我 , 可 給 我 付 託 終 生 的 人 , 他 有 責 任 感 , 有 愛 心 , 事 事 包 容 , 從 他 身 上 我 學 到 以 前 從 不 認 識 的 人 生 哲 理 , 也 感 受 到 前 所 未 有 的 溫 馨 , 我 會 跟 他 一 起 , 走 我 們 未 來 的 道 路 。

「 他 除 了 愛 我 , 也 愛 我 的 家 人 , 過 去 光 輝 燦 爛 、 五 光 十 色 的 影 視 旅 途 , 原 來 都 不 及 現 在 簡 簡 單 單 的 家 庭 生 活 來 得 充 實 滿 足 , 更 沒 有 任 何 東 西 比 得 上 家 人 親 情 來 得 重 要 。 我 已 踏 進 人 生 另 一 階 段 , 我 會 學 習 照 顧 他 和 我 的 家 人 , 希 望 你 們 都 可 為 我 送 上 祝 福 , 我 會 掛 念 每 一 位 曾 和 我 共 事 的 人 , 以 往 和 你 們 一 起 工 作 的 點 滴 , 我 都 永 記 於 心 , 我 也 感 謝 TVB 和 每 一 位 喜 歡 我 的 觀 眾 , 沒 有 你 們 給 我 的 無 盡 支 持 , 我 不 會 有 過 去 美 好 的 日 子 , 在 此 , 我 祝 福 大 家 家 庭 幸 福 , 新 春 快 樂 , 事 事 如 意 。 」 獨 白 期 間 還 播 放 了 黎 姿 的 歌 曲 《 你 是 明 日 意 義 》 作 襯 托 。

製 作 資 源 部 總 監 樂 易 玲 昨 日 在 將 軍 澳 電 視 廣 播 城 出 席 團 拜 活 動 時 , 自 爆 早 前 與 無 製 作 部 總 監 曾 勵 珍 接 到 黎 姿 婚 訊 時 均 感 動 落 淚 , 樂 易 玲 直 認 早 前 曾 與 黎 姿 飯 局 , 又 證 實 黎 姿 是 鼠 年 新 娘 , 她 說 : 「 黎 姿 話 去 好 多 地 方 度 蜜 月 。 」 問 到 黎 姿 的 新 婚 生 活 時 , 樂 易 玲 說 : 「 佢 話 以 前 冇 諗 過 簡 單 生 活 咁 滿 足 , 以 前 忙 拍 , 但 家 進 入 人 生 另 一 階 段 , 好 享 受 做 人 太 太 , 得 閒 屋 企 佈 置 同 煮 食 , 不 過 黎 姿 都 話 有 時 睇 番 電 視 , 會 唔 捨 得 一 齊 拼 搏 同 事 。 」

樂 易 玲 又 大 讚 新 郎 說 : 「 佢 好 好 人 , 有 情 有 義 , 佢 係 可 靠 低 調 商 人 , 好 戥 黎 姿 開 心 。 」 一 對 新 人 可 有 造 人 計 劃 ? 她 說 : 「 黎 姿 話 都 好 想 生 BB 。 」 她 指 黎 姿 拍 戲 曾 多 次 穿 婚 紗 , 故 真 正 的 婚 禮 上 選 擇 不 穿 婚 紗 。
黎 姿 和 馬 廷 強 在 澳 洲 結 婚 , 因 女 方 雙 親 及 胞 弟 黎 嬰 未 能 見 證 她 出 嫁 , 一 對 新 人 決 定 本 月 16 日 在 尖 沙 嘴 半 島 酒 店 補 擺 10 圍 喜 酒 , 據 知 婚 宴 會 以 酒 會 形 式 舉 行 , 約 招 待 100 名 賓 客 , 現 場 還 會 進 行 切 餅 儀 式 。 婚 後 兼 度 過 蜜 月 的 黎 姿 現 時 已 回 港 , 並 入 住 價 值 約 7,000 萬 元 的 半 山 蘭 心 閣 愛 巢 。
頂部
hkcmlawrence
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6
racing world史上最平民的版主


「馬場大亨 - 團體賽(勝利數組別)三甲」  
UID 2631
精華 0
積分 981
帖子 4615
港元 1462 萬
存款 0 萬
聲望 30
閱讀權限 20
註冊 30/3/2006
來自 New World
發表於 7/2/2009 04:30 PM  資料 短消息 
有錢就係好男人ga la:gggg:





3cm=馬王
頂部
畢菲特
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6


UID 2145
精華 0
積分 987
帖子 1410
港元 1946 萬
存款 10 萬
聲望 15
閱讀權限 20
註冊 30/12/2005
來自 車路士
發表於 7/2/2009 05:29 PM  資料 短消息 


QUOTE:
原帖由 hkcmlawrence 於 7/2/2009 04:30 PM 發表
有錢就係好男人ga la:gggg:

正確d講: 有錢就無論之前做左幾多衰野都係好男人ga la:gggg:




頂部
真誇張!嵩哥 (的 骰 萱)
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6
務 實, 有 承 擔 ! ! !


UID 2171
精華 0
積分 948
帖子 3543
港元 839 萬
存款 0 萬
聲望 30
閱讀權限 20
註冊 1/1/2006
來自 認字特警
發表於 7/2/2009 06:03 PM  資料 短消息 
原來佢先係小妹:fff:




頂部
iceson
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6


2006年RW活躍會員十傑   06-07年度馬場大亨 - 傑出人馬賞   09-10年度馬場大亨 - 傑出表現賞  
UID 2407
精華 1
積分 1938
帖子 7116
港元 16034 萬
存款 0 萬
聲望 7800
閱讀權限 20
註冊 31/1/2006
來自 piano
發表於 7/2/2009 06:34 PM  資料 短消息  ICQ 狀態
上岸達成 :gggg:
頂部
小野伸二
虛擬馬主
Rank: 6Rank: 6
都唔俾人賭波既


「馬場大亨 - 團體賽(勝利數組別)三甲」  
UID 2764
精華 0
積分 1922
帖子 25819
港元 1795 萬
存款 10 萬
聲望 30
閱讀權限 20
註冊 26/4/2006
來自 Another Story
發表於 7/2/2009 07:31 PM  資料 短消息 
佢細佬而家咁..真係好需要一大筆錢同人力物力去照顧既:ppp:

不過一代愛美神導彈就咁俾個豬肉佬擔走左啦:zzzzzzzzz:
頂部
 


當前時區 GMT+8, 現在時間是 30/4/2024 02:22 AM

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.
Processed in 0.012798 second(s), 6 queries , Gzip enabled
The style designed by e-Fresh WorkTeam

清除 Cookies - 聯繫我們 - RacingWorld - Archiver - WAP